Koffie uurtje

Graag gaan wij met (een aantal van) u in gesprek over dit proces. Dat doen we laagdrempelig met een goede kop koffie of thee erbij. Tijdens deze uurtjes praten we met elkaar over het proces ‘Op weg naar de driejarige stamgroep.’ We spreken over zorgen die leven onder de ouders, de communicatie over de invoering en het proces binnen de school. Wij als team en betrokken ouders ervaren deze momenten als erg prettig en heel waardevol. We vinden het belangrijk dat de andere ouders weten wie er betrokken zijn bij het koffie uurtje, zodat zij vragen die zij hier over hebben op de juiste plek kunnen stellen. Daarom een overzichtje van de betrokken ouders en stamgroepleiders.

Deze 'koffie uurtjes' organiseren wij op een aantal woensdagochtenden, namelijk 27 september, 29 november, 6 maart en 15 mei om 8.30 uur. Mocht u het nog interessant vinden om een keer aan te sluiten bij een koffie uurtje, dan is dit altijd mogelijk. Het volgende koffie uurtje staat gepland op 6 maart van 8.30 tot 9.30 uur. U mag zich van tevoren aanmelden via m.oudenaarden@fridtjofnansenschool.nl.