Ouderraad

De ouderraad van de Fridtjof Nansen bestaat uit een groep enthousiaste ouders die zich graag inzet voor de school. De ouderraad organiseert allerlei leuke activiteiten voor de kinderen. Het sinterklaasfeest, de kerstviering en de kinderboekenweek zijn mooie voorbeelden hiervan. Daarnaast organiseert zij ook het jaarlijks terugkerende zomerfeest. Dan worden de school en de omgeving omgetoverd tot een feestelijk en spectaculair gebeuren waar de kinderen zich kunnen uitleven, kunnen genieten van een workshop en ontzettend veel plezier hebben.

Naast het organiseren van activiteiten biedt de ouderraad, waar nodig, ondersteuning aan het team.

De ouderraad vergadert ongeveer vijfmaal per jaar in de avond en organiseert dus vele activiteiten samen met andere ouders en stamgroepleiders. Om dit alles mogelijk te maken wordt er tweemaal per schooljaar aan alle ouders/ verzorgers om een schenking gevraagd. Ouders/ verzorgers ontvangen hierover aan het begin en halverwege ieder schooljaar een brief.

Lijkt dit u ook een leuke manier om bij de school betrokken te zijn, heeft u vragen of tips? Dan kunt u altijd één van de leden aanspreken of een mailtje sturen naar OR@fridtjofnansenschool.nl