Op weg naar de driejarige stamgroep

Graag informeren wij u over een belangrijke beslissing die wij hebben genomen en dat wij gaan overstappen naar een driejarige stamgroep. Schooljaar 2024-2025 gaan wij van start!

Wij begrijpen dat deze verandering vragen met zich meebrengt en willen u graag actief betrekken bij dit proces. Dit doen wij regelmatig via ons kanaal Social Schools. Dit heeft u de afgelopen periode vast al gezien. U kunt deze pagina ook gebruiken om volledig op de hoogte te blijven en inzicht te krijgen in ons besluitvormingsproces. Op deze pagina kunt u alles terugvinden wat we tot nu toe hebben gedeeld, inclusief nieuwsbrieven en filmpjes die een helder beeld geven van de beweegredenen achter onze keuze.

Wij nodigen u van harte uit om regelmatig een kijkje te nemen op deze pagina, zodat u goed geïnformeerd blijft. Mocht u vragen of behoefte hebben aan verdere toelichting, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Natuurlijk bent u ook meer dan welkom bij het koffie uurtje. Meer informatie vindt u onder het kopje 'koffie uurtje'.